2 dagar kvar värdelöst men samtidigt skönt

Två dagar kvar nu på min praktik ja vill inte sluta men samtidigt så skulle de vara skönt man orkar ju knappt nånting alls ju efteråt. De har redan börjat slagit vad om hur lång tid det tar innan jag är tillbaka igen, de flesta har sagt innan jul hehe.
Lilla Matilda vill ju ha mig kvar å jag kan ju gissa på några personer till:)speciellt en hehe.
Den här veckan blir lugn å skön för mig :)fför johan kommer vara borta imorgon med helt enkelt underbart hehe men på fredag kommer han usch ja.

Snart åker Fanny till Turkiet å ja vill också men de beror ju bara på om ja får börja plugga. men de får ja veta imorgon om ja ringer vilket ja ska hehe.

Snart dags för gänget att dra ut på Crusie control igen men nu på Silja Line å de ska bli kkul för nu har man då pengar iallafall hahha åker två dagar efter eller en dag  haha.



och buy the way jag är fan bäst på att göra pasta sallad  de går fan åt å de är taskigt av Matilda att låta mig hitta på saker när klockjäkeln är tio på morgonen dpå har man då fan inte vaknat än haha.
Här är receptet=)



Vivvis pasta sallad=)

Koka  Korkskruvs makaroner
hacka Broccoli och tomater
Blanda i majonäs
ha i Citronpeppar krydda,paprika krydda, basilika och salt å peppar och sedan blanda om.


Jag lovar de blir helt suveränt gott och den var då efter frågad å a kan då tacka matilda för att ja får blanda olika sorters sallad nä ja står me henne.

jag kommer speciellt sakna henne å en person till men den personen kanske man får se rätt ofta ändå :)



aja nu ska ja kila vidare


ha en trevlig onsdagskväll. Jag ska iallafall kolla på DE stora grå med kerstin ikväll

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0