Totalt ändrade planer och nu mår ja sämre än värst:(

Ja de gör jag faktiskt.
Det blir ingen flytt för min del för mamma tvingar mig att välja mellan lägenheten och Alanya och jag gjorde mitt val idag jag väljer alanya. att inte få åka dit  nå mer fy fan de skulle ha känts tungt. Jag hatar mig själv just så förbannat ja bara fan orkar inte vill ner till alanya nu fort som fan men men.

Utgång nu i helgen som vanligt sista minuten till Kingen på  fredan micke bjöd hehe isse å madde var med  ut åsså de va skitkul och ja var packad som ett svin hehe men ja kommer faktiskt ihåg allt :)

Lördagen blev  seg satt hemma hos madde å  kollade på Grand prix speedway  i Polen och Hancoock vann:) hade vart bättre om inte NIkki hade kommit alls till pallen. Sen bar de av till Kingen efter det För de var EBBA GOLD SOM spelade å  de är ju skitbra lätt värt 100:- spänn i inträde tur att de inte blev nå ludvika.
och ja kommer inte ihåg så speciellt mkt av slutet när vi kom hem till madde på efterfest fan ja mådde skit kasst  hela söndagen igår å så  spydde ja vilket ja har inte gjort på länge när vi har festat men de va skönt därför är ja små seg idag med.

Blev erbjuden att ta emot en kattunge idag men jag tackade nej. jag är aldrig hemma ju annars hade ja tagit emot den:)

Ingen bingo blev de för min del men de gjorde inget ja haade inte orkat det direkt. Nu sitter ja själv och söker jobb å väntar på att madde ska komma hem. nu måste ja kolla upp en sak på Masarnas hem sida ha de bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0