sista matchen idag då:(

Ja absolut sista matchen idag för masarnaavesta och det är klart man ska ut och se Leigh Adams en sista gång på banan trots att man  mår som man skit. Madde du har smittat mig.

och jag har beställt tid för klippning och färgning hos Marlene nu den 23 september kl.11.00:) Mami betalar eftersom ja fyller år då ja tackar å tar emot:)
då blir jag Mörk hårig=) 

Och ja skällde ut Amanda idag för ja antar att hon skolkade från gympan  ja  undrar ja vem hon tar efter om inte MOSTER SIN HRMF för mkt likheter.

och ja måste säga att Det Var JASON CRUMP som vann i Lördags och Inte hårtorken hehe. ja tog visst fel.

Nu har jag och mamma vart å handlat lite frukost till mig eftersom ja inte har nån mat hemma nästan men ja brukar ju äta uppe hos mamma så de e bara lite grann på dagen ja vill ha så nu har ja laddat upp med kaffe nudlar äpplen CITRONER nu när ja är förkyld,bröd, gurka tomater och juice och pålägg å ägg=) 
Men mamma ville att  ja skulle köpa Bregott på LIDLE men då sa ja att ja  vägrar sponsra tyskjävlar:P då vart hon tyst för ena som jobbar på coo kommentrade de att hon höll med mig=)

Är trött på  att  frysa nu Vill ja ner till alanya men de blir i oktober:D







LEEEEEIGH ADAMS ÅRETS BÄSTA SPEEDWAY FÖRARE:) BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0