regn regn regn fy fan

japp just nu sitter ja hemma hos mamma efter en massa om och men har lyssnat på Metallicas Wiskey in the jar=)
skitbra men mamma å sune fattar nada när de gäller sån musik som verkligen är bra. efter mkt planering så är man på väg ner till Alanya igen då yes box fy fan va ja längtar dit.

nu öser de ner ute tur att  man fixade fyra bärs tack snälla syster hon måste tro att man e knäpp som frågar om ja kunde få tv¨blommor till när ja fyller år:D hehe ja ni hörde rä'tt ja som  alltid har avskytt de men nu vill ja ha hehe-

jaha ann är dålig som fan Kanske dags att  gräva ner stridsyxan då?:S  åker upp till henne nästa vecka om jag är bättre   vill ju inte att hon blir dåligare om ja kommer.

kunde fan inte sova i natt hostade tills ja spydde slem fy fan så ja hoppas ja inte får halsfluss men de känns nästan som de.

Ska ut med isse å madde ikväll=)  trots allt:d

och Onsdagen var de fullt med en massa äventyr:) tihi Som om att jag är världens ängel or NOT hehe.


aja nu ska ja kolla till min potatis till mina köttbullar mums*:D

ha en trevlig helg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0