i väntan på smörgåstårta å på för att få ta en bärs:)

just nu sitter ja hemma hos mamma å väntar på  att syrran å  c/o ska komma så man får de överstökat ja längtar efter smörgåstårtan men mest av allt att få ta en kall SLOTS GULD=) som står å väntar på mig.
får börja sent idag. idag var ja å madde å käka på Kina jag bjussade henne. sen  gjorde vi en massa ärenden k ja köpte allt det ja skulle köpa utom en sak får se om ja har råd senare.
men ja köpte faktiskt ett par nya SKOR som var behövligt.  skönt för ja blödde på hälarna i natt av  de gamla.

utgång ikväll blir de väl som vanligt.

imorrn speedway grand prix i Italien men de bir väl som vanligt NIKKI som vinner:P

aja hoppas ja får börja praktiken snart. men en sak är säker jag behöver ha en DRINK BOK :)

nu ska ja lägga ner men ha en trevlig fredag de ska jag ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0