Vivvis Dvd films önskelista:)

Alla västern filmer med Bud Spencer & Terrence Hill Jag  bara avgudar de ooh ja . Jag har faktiskt börjat  att samla på de. De finns 16 stycken av de och jag har tror jag fem av de:) börjar arta sig hehe.

Sedan är de ju Clint Eastwood filmerna :) ( speciellt Nu hänger vi de högt eller vad den heter)

 Märks de att ja gillar Western?:)

Skräckfilmen: Huset som gud glömde:)¨

Polisskolan fimerna på dvd:) finns i 1-6

Action fimerna: Fast and the ferious:)

och en film som inte har nån kategori direkt men

Robin Hood: Prince of the thives med ( Christian Slater:) ) JA TACK!

Komedi filmer som: Rena rama Rolf filmerna:) Jim Carrys alla filmer och sist men inte minst Adam Sandler trallalala:)


Min lilla önskelista hihi=)


och bingo ikväll och ja hoppas på att vinna hihi:) fagersta börjar imorron.  hehe lite lättare att vinna där.


aja tjingeling






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0