underbart skönt att inte vakna bakis:)

strong>Jadu en underbar helg har de vart lugnt och skönt. ja drack typ 4 lr 5 öl igår vart inte full skönt. <br />Mika den tok fan köpte tio fast ja fråga om fem han tyckte de var pinsamt att bara köpa de men va fan tror ni ja gör varje gång ja ska köpa öl på bolaget ?? jo 5 lr 8 :P <br />Galning. :)<br />

<br />men skönt att inte vakna å vara bakfull:)<br /><br /><br />

Nu ha ja beställt en drinkbok från cdon. com  är tvungen att ha de om ja ska praktisera på Kingen jag lär ringa folke i morgon och kolla om allt är klart:)<br />och för att de inte ska bli så dyrt med frakten eftersom drinkboken kostade bara 29:- <br />tog jag sagan om isfolket 17 eftersom den saknades  och en  trinity film=) ja samlar ju på de så de vart 150:-  sammanlagt men som tur är så  får ja ju lite cash den 18:)<br /><br />Ja lär börja köpa julklappar den här månaden men alla är svåra i år tur att ja har Mammas ena julklapp klar å till syrran tror jag ja vet.  <br />även till madde.<br /><br />imorgon hoppas ja får spela åt veronica <br /></strong>

fy fan de öser ner ute tur att jag hitta mitt paraply:)


aja nu ska jag ta å knalla hemåt igen har setat i nästan en timme nu:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0