rätt mkt tänkande:S

efter vad som hände i Avesta i söndags har då fått mig att tänka efter att på bara nästintill 3 r har 5 personer tagit sitt liv det va  ingen rolig statistik som ja kom fram till igår.
och efter ett samtal med kotten sa hon bara ' Ja hoppas att du inte blir den nästa' . då sade ja varför skulle ja?

de e bara att kämpa å inte ge efter.

igår var de en fin da å ja chockade nog alla med att ja kom till verkstan kl 08.00 inte direkt vanligt att ja kommer upp vid den tiden hee.

ja kunde bara inte låta bli igår att beställa två nya trinity  filmer ' Svarte piraten och Trinity och djävulens högra hand')
men nu var de vara slutbeställt på ett tag sen är de bara julklappar som gäller.

och drinkboken ja beställde kände ja typ bara igen max fyra drinkar.sanslöst så ja måste fråga sara  om hon har nån bok=)  Jag skulle kunna få skriva av.
Verkar som att ja inte få bärja praktiken än på ett tag , Min handläggare är ju sjuk tyvärr  så ja har ingen aning om ja får  börja eller inte.

Bingon i Fagersta  började igår och de gick som vanligt satt och väntade typ 10 ggr å fick inte in ett  nummer skit skit skit. ´hade inte suttit helt fel med lite extra cash i kassan. men ja ska iallafall få städa pappas lägenhet då blir de lite mer pengar i kassan =)  nästa helg fast ja behöver pengar till den här helgen :P

aja ska snart gå å träffa lollo=) Hoppas du flytta tillbaka till Avesta:)


ikväll är daladerby i Hockey : p

nu ska ja sluta


tjingeling

Kommentarer
Postat av: Laura

Hej Vivvi! Vad roligt att du läser min blogg! :) Fast vi aldrig har träffats så vet jag ju vem du är. :)



Jaa du.. Det var nog en svår fråga det där.. Vilket jobb som är mest lönsamt i Turkiet och minst..? Hur då menar du? För turkar eller för utlänningar? Och menar du vilket jobb man kan tjäna mest pengar på eller något annat? :)

2008-10-08 @ 13:51:26
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Okej.. Frågade både Ahmet och hans kompis Mustafa, och de enades om att det bäst betalda yrket i Turkiet måste vara FOTBOLLSSPELARE! :D Hehe... :P



Annars så tjänar väl olika artister och skådespelare också rätt så bra med pengar, men om vi ska nämna några "vanliga" yrken så kommer businessmän och läkare på en bra plats. :) Poliser har i alla fall inte bra betalt!



Funderar du på att åka tillbaks till Alanya någon gång?



2008-10-09 @ 02:05:15
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Laura

Haha, ja, jag vet. :) Det är ju inte såå dyrt att resa till Alanya, ofta så kan man ju hitta restplatser till rena brakpriset! :) För mig är Alanya nog ett avslutat kapitel, men vi får se om vi åker dit om några veckor då Ahmets syster som bor där får barn.. Men aldrig att jag skulle åka dit på semester. :)

2008-10-10 @ 00:45:50
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0