Någon som saknar en kattunge?

just nu har ja en randig och lite brandgul katt hemma hos mig som har strukigt omkring vid konusm ett tag. så jag ha lite att göra plus att ja även är kattvakt åt erikas  katter men hon ringde mig och sa att hon kommer ikväll för att hon ska jobba=) de blir en lugnf redag kväll imorrn bär de av till Hedemora på Grand  pprix spéedway:)
den sista i ordningen för i år och den går i Tyskland hehe. 
 

om bara fredrik LIndgren kunde vinna!

idag har ja faktiskt vart duktig och gått från stan tack vare att mötet på  arbetsförmedlingen inte tog lång stund så de va bara att gå in på coop och köpa tre burkar katt mat till min misse som jag har hemma. Jag har aldrig köpt kattmat förutom till maddes misse  men nu tog jag rätt ja köpte Wiskas tre smaker= kött, fisk och lamm :) hon gillade köttet iallafall hehe har gett henne två porttioner idag redan å hon har vräkt i sig men hon dricker inte så¨mkt vatten de är ja lite orolig för. hon drack ur mitt vattenglas igår. hon vägrar dricka ur skålen som ja har vatten i.
och hon är å snokar runt lite i lägenheten nu annars har hon bara legat under min bokhylla :(

men allt är ju nytt för henne så hon lär ju ta tid på sig hehe.


aja ska gå över till pappa nu å städa men ni få ha en bra helg=)


JAg ska ha de

Kommentarer
Postat av: Laura

Naw... Hoppas att kattungen hittar sin ägare snart! Här hör det till vardagen att se katter stryka runt omkring överallt.. :( Skulle ju så gärna vilja ta hem alla, men det går bara inte.. :(

2008-10-11 @ 22:08:45
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0