Fredag igen då:P

ja de är de å konstigt nog så känns de inte alls som en fredag. och ja är förbannat trött på detta trista höstväder men ja längtar faktiskt tills första snön kommer tro de eller ej de e mysigt ju.
har inte hänt mkt egentligen den här veckan jo årets kortaste visit på Kingen i onsdags ja madde å micke åkte dit tog en öl och madde  en drink sen drog vi hem å  kollade på Guldkompassen som var totalt värdelös ända som var bra var figthen i slutet tyvärr å vart fan då nånstans skulle den Likna Sagan om ringen filmerna? den kritiker som har sagt de  kan bara inte ha sett sagan om ringen filmerna tyvärr.
För guldkompassen liknar inte de filmerna ett skit. de var inte värt 199:- från jultidningarna men men.

ska strax masa mig ner tilll arbetsförmedlingen och ja har verkligen ingen lust att kolla höstmarknaden den är ju tråkig:P

vad som händer ikväll får man väl se som vanligt får inga pengar förrän nästa vecka på tisdag hrmf.
Har postat på mina räkningar ja har hemma.
SÅ nu är de gjort. tackoch lov .ska försöka att inte få en sån dyr elräkning i december eller januari eller när fan den kommer nästa gång.

hur ja mår ska vi itne ens snacka om. Bara vanligt höst depp antar jag de går över i isnom tid.

ha en bra helg

bye the way

VEM SKA TRÖSTA KNYTTET????


Tjingeling =)

Kommentarer
Postat av: Laura

Hej!



Antar att det var du som frågade om recept? :P Du hade inte lagt till någon länk, men så vitt jag vet så känner jag ingen annan Vivvi som läser min blogg, så det är väl du? :)



Tyvärr är inte jag heller så bra på att laga mat.. :P Speciellt inte turkisk mat! Vi äter oftast enkel husmanskost, blandat turkiskt och finskt, sånt som går att slänga ihop snabbt och inte kostar mycket. :) Men visst kan jag maila några recept, eller alternativt lägga upp några på bloggen (kanske det är andra som också vill laga turkisk mat). Har du några speciella maträtter som du skulle vilja ha recept på?



Kram!

2008-10-26 @ 20:36:08
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0