en vecka har gått nästan:)

ja en vecka har gått nu sen vi hitta kattungen och men vad tror ni händerom att ägaren till den ringer till mig idag å säger att ja tror du har min katt unge då säger ja ja de har ja nog och on ligger å sover i soffan i fotändan å hon kom förbi å kolla på katten å de var hennes. =) hennes granne hade sett min annons på konsum å då ringde hon till mig. hehe.  
känns tomt ändå.

aja bingon gick åt helvete både måndag å tisdag för min del men men,


nu ska ja kila ha de bäst


Kommentarer
Postat av: Laura

Nämen vad bra att katten kom till rätta i alla fall! :) Du får väl skaffa dig en katt själv om det känns tomt efter henne! ;)



Tack så mycket för kommentaren på min blogg för typ en vecka sedan! Har varit lite dålig på att svara på kommentarer på sistone.. :S



Kram!

2008-10-20 @ 18:12:32
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0