du har kommit tillrätta:)

i fredags eftermiddag fick dock jag efter en massa om och men tag på LOLLO hon är hemma nu tack å lov ja sa till henne att hon får inte försvinna så där bara d e ju läskigt ju: S
men ja tänker inte säga var hon har vart.

i fredags blev de utgång på Kingen:)
vart väl rätt full å  för andra fredagen i rad så glömde ja min mobil igen i Ronnys bil hehe.
å ja just ja  ja har fått tillbaka min nya mobil men ja saknar snake :P
och alla bilder å min musik va borta jäkla skit då:P
Tessan får föra över de låtarna igen till mig tycker ja om ja bara får tag på henne.

igår bar de av till hedemora sista Grand prix tävlingen i Speedway och vem fan tror ni inte tar  VM-Titlen efter sjunde heatet  om inte Hårtorken Alias NIKKI PEDERSEN :P men de var ju väntat jäkla skit. men är de hans tredje eller andra?? noll koll. : P NÅn annan lär ju ta platsen nästa år hehe..

efter de så fick de skjutsa hem mig för ja var toktrött så ja somnade på en gång också hehe, så trött var ja.
´
imorrn blir de nog städdag för min del å förhopnningsvis upp på stan och betala två små räkningar.

och jag måste bara säga detta ETT STORT GRATTIS TILL ERICA Som fyller år idag:)

hoppas du fick en bra dag

aja nu ska ja gå å vara social:)

Kommentarer
Postat av: Laura

Jo, vad jag har förstått så finns nog tomatpasta i Sverige också. Och så har jag hört att de säljer salca i "blattebutiker", alltså såna butiker där de säljer utländska livsmedel. Men annars kan man säkert använda tomatpuré också!



Lycka till med matlagningen!



Kram!

2008-10-21 @ 20:34:51
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0