skönt de ska bli att slappa i alanya:D

ja de ska de bli å ja har en känsla av att ja inte behöva supa mig totalt redlös första kvällen för att överhuvudtaget våga gå ner till hamnen med madde å marre BRA ATT DU HAR FATTAT ATT DE VAR ETT STORT JÄVLA MISSTAG de har då ja gjort:P

och allt kommer att gå så bra där nere så:D

jag längtar=)

min resa blev lite dyrare än marres å maddes för ja vill ha frukost med annars blir ja lita sur å de tror ja nog inte att madde å marre vill att ja ska bli för ja är ju som ja är då.

i måndags följde ja me till Eskilstuna:D var skönt att gå upp tidigt å att ja orkade hålla mig uppe hela dagen hehe, sedan stannade vi å käkade lunch hos tobbe :D gotti gott jag fick min älskade thai mat:D
sen vart de simpsons å två och en halv men:)

tisdagen följde ja me på bingo ja vann inge men de va kul att komma ut:D

nu har ja också satt upp ljusstakarna:D de är mysigt börjar få lite julkänsla iallafall:D

imorrn blir de några öl inte många:P

söndag bingolotto.

å på tisdag betalar vi in första delen på resan weho=)

aja nu ska ja gå å vara social :D


ha en trevlig torsdags kväll:)


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Isse

Vad var det som var ett stort misstag??

2008-11-27 @ 17:25:08
URL: http://thelarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0