regn å nu fan vill ja ha snö eller både och?

okej va fan tror ni händer om de  inte kommer snö igår de var fan inte kul att vakna upp å se usch tur att de dröjde innan ja kom upp  ur sängen. ja kom faktiskt upp men ja var inte bakis som alla andra trodde hahaha och ja kom till madde å till katterna ja jag är kattvakt igen men som tack för hjälpen så ska  eRICA KÖPA hårfärg och färga mitt hår:) ja har liksom inte råd att gå till Marlee även om hon ger mig ett bra pris.

och igår så planerar ja madde å marre en  tre veckors semester till Alanya  de skulle fan verklige behövas. helt undferbart att få se mitt älskade alanya igen :) de är bara att spara nu efter jul för jag ska med så enkelt är de bara.

hm och ja vet inte vad  ja vill ha för väder just nu å de regnar ute som fan men då tar ja hellre snö:P 

hm och ja hoppas att min jacka hinner torka tills ikväll annars kommer ja att frysa ihjäl innan ja ska ut o hem till madde. de hände en olycka inne på kingen i onsdags kväll ja råka spilla ut helqa mitt öl glas när ja skulle gå på toaletten hehe. så de stank tydligen öl över hela jackan när ja kom till madde igår hrmf tur att de  fanns en tvätt tid kvar:)
så den hänger för tillfället i torkrummet å torkar:)


vad som händer ikväll vet ja inte men de lär väl bli som vanligt ja har ju BÄRS kvar=)

ah just ja ja måste piggna till vi ska Köpa Gingseng så ja mårlite bättre än va ja gör hoppas de hjälper :)

nu har nog maddes första julklappar kommit å ja har hämta ut de:) åh amandas sista hehe.

aja nu ska ja snoka vidare

ha en bra fredags kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0