jahaja hehe

Efter en jäkligt fartfylld fredag vill ja säga så var ja jävligt trött på  lördagen så ja sov typ  hela dagen NÄSTAN förutom när isse ringde på dörren å fråga vart  ja hade min mobiltelefon då svarade ja  att den är bredvid mig men de var den inte den låg i mina byx fickor inne på toaletten på ljudlös:Pdå sa hon att ja skulle ringa erica ja sa ja men de behövde ja inte göra utan hon ringde mig:)
 fan en annan var helt jävla död men ja kommer fan i håg allt de e de som är farligt när man  har Totte i närheten man blir fan alltid full på ett eller annat sätt..

Å till JImmy va fan LÅT BLI MIN ÖL du bytte ju ut den hela  tiden så ja fick mindre hehehe å sen får ni fan säga vad ni vill JAG SÄGER: 


DET FINNS VISSTE SMÅ FOLK:P 

ja kom inte hem till madde på lördagen fan ja har väl aldrig missat en lördag på fan flera år de e ju söndagar  ja brukar miss  :P  fan va arg ja var på  mig själv usch ja.  fast de var skönt å sova:P

har vart upp på stan idag en sväng med madde:) käkade å gjorde lite ärenden hehe. 
Igår så tvättade ja å så  fick ja besök av Lollo å Alicia en stund sen vart alicia så rast lös att hon ville hem å lollo var trött.  sen låg ja å kolla på simpsons å Två å en halv män :)  å läste ut nästan en till bok om sagan om isoflket nu börjar de närma  sig slutet  :(


fan typ två nätter  irad nu har jag BARA drömt om ALANYA fan ja tror ja har ALANYA feber ja måste ner dit nästa år de e ju fan tradition.:P


ska försöka övertala mamma att ja får spela bingo åt de ikväll annars blir de att vara hemma:(

Nu vill ja ha mina Cash två veckor kvar ja längtar


aja ha en trevlig tisdag kväll:)


tjingeling

Kommentarer
Postat av: Laura

Ja, om hans modersmål är svenska så är han ju finlandssvensk, men annars så brukar finnar som flyttat till Sverige kallas för sverigefinnar. :)



Men i Karis bor det mycket finlandssvenskar, så det kan gott hända att han är finlandssvensk. :) Hur är det med dig annars? Ser att du längtar till Alanya igen. :)



Kram!

2008-11-11 @ 23:55:01
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt på dig! :)

2008-11-12 @ 00:03:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0