förbannande jäkla praktik:P

ja ja på stan ett tag nu i den jäkla kylan först till arbetsförmedlingen å där träffade man på jessica burman:D vi satt å snacka lite sen fick hon snällt ta en promenad hehe. ja lämnade in min lista å sen gick ja till Burning Duck å skulle fråga om praktik karln säger till sommaren kan du komma tillbaka å fråga igen för nu har vi fullt upp:P  ja jippie en mot gång iallafall.
sen är de typ två lr tre platser kvar att fråga Kina å bruksklubben å i krylbo weho:P

sen vart de bolaget vart fem bärs fick faktiskt en 50:- av snälla pappa å en 20:- av sune:D 

de blir nog rätt lugnt till ikväll:P

och så ska ja fixa 20 till så e ja av me en skuld:D

å ett stort tack till pappa som ska fixa fram en läs lampa till mig:D
jag behöver verkligen den hehe. orka gå upp ur sängen å ner till den igen öh ne:P
jag är lite lat av mig heheh.

ja ja tänkte att ja skullle vara nyttig idag å gå upp vid typ nio tiden jo tjena du de sket sig vaknade fem i morse å var fan klarvaken typ en timme låg å frös som en jäkla idiot, å även fast ja hade ett täcke å en tjock filt  så frös man fan ja tål inte kyla de märks ju:p fast de e ju mysigt ibland hehe.

och igår hittade ja världens bästa julklappar till min bror fast om han är världens bästa öl drickare vet de fan vem kan de vara tro hahahaa trallalalalala ja ger er ingen ledtråd:P

aja nu ska fixa min design igen haha
kan aldrig bestämma mig=)

ha en trevig fredag kväll

i will

TJINGELING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0