då var de bokat å klart:D

okej då var de bokat å så då hehe helt jävla underbart tre fucking weeks in my beloved alanya. Here i come.

från den 3 juni till 24 juni yes:D oc vi har hittat ett hotell på de bästa tänk bara ställetman bo på i alanya på damlats gatan underbart de kunde itne bli bättre läge hehe så nu gäller de för mig att spara pengar en jäkla massa.

Jag Madde å Marre i alanya ka de bli en bättre försommar oh no.

igår vart de några bärs när ja äntligen kom till madde fick veta när ja åkte till mamma att min moster skulle dit å ja ville träffa de men de kommer ju alltid så jäkla sent. men de kom till slut å de va roligt men ja fick då fan inga räkor dumt.
skulle ha titttat på spanarna igår men ja började kolla sen ringde jessie å snackade lite hon ville ha sällskap medans hon rökte så  ja tappa helt bort handlingen hehe, 



oh dumma dig fanny kan du inte slänga hit lite thai mat till mig???
JAG VILL OXÅ HA de är taskigt att frestas.
men ja får snällt vänta tills på tisdag eller onsdag för mamma ska på mammografi då på mat tiden så då har ja bett om att få äta ute hehe å då lär de nog bli that fan va de skulle ´vara gott.

aja nu ska ja kila ha en bra söndag kväll=)


tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser ut som att du inte riktigt kan bestämma dig om vilken design på bloggen du vill ha! fliin

2008-11-17 @ 14:45:20
URL: http://bartenderochstudent.blogg.se/
Postat av: Sara

Men herregud!! Du har ju blogg.se som portal....då kan man ju göra i princip vad som helst ju!! :) För en billig peng (200:-) kan jag fixa till designen på din blogg om du vill....med lite egna foton (kanske från alanya eller nått) blir det så mycket mer personligare...

2008-11-18 @ 23:51:05
URL: http://bartenderochstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0