Bra och dåliga nyheter:P

ja de kommer ja med nu, '

först och främst ett stort Grattis till Frida och hennes lilla son:D jätteglad för din skull.

och ja vet inte om ja ska säga grattis till en annan sak som har fått unge heller men nu vet ja iallafall att ja är fri från dig :D:D:D och ja kan vara hur ko lugn som helst när vi åker till flygfestivalen i Dala- Järna nästa år ja ska dricka bärs å kolla på as snygga flygplan:D 


och en annan bra nyhet är att nu är vi på väg till alanya 3 JUNI :D första delen är betald:D hihihi JAG FÅR LEVA IGEN hehe men de gör ja ändå hahaha.  ska bli en massa roligt på den semestern. utgång i helgen vart de fast på lördagen vart de skit segt kunde knappt dricka de gick bra hemma hos madde å på Kingen men inte på efterfesten.

dåliga nyheter är att ja tänker inte köpa nå mer julklappar till familjen mamma å amanda får inga fler ni verkar ju ha tröttna på julklappar till skíllnad från mig. Nästa år köper ja enbart till madde å hennes familj orkar bara inte fjanta omkring me en löjlig regel. (vi köper bara julklappat till de små och gränsen är tydligen tills man fyller 18:p) idiotisk regel jaaaaaaaaaaaaaaaa. 

en vecka kvar tills mina finska släktningar från finland kommer då är ja jäkligt nervös har inte träffat min farbror på flera år å va ja vet kommer min kusin med har inte en blekaste aning om han kan finska och svenska eller bara finska :S aja de får vi väl se...


ut ikväll då


tjingeling:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0