1 advent betyder lutfisk:D

ja de blev de fan vad gott de ska bli.

shit va trött man var igår sov hela dagen fram till nån gång typ sju då kunde man piggna till något jag ja  var uppe typ till nån gång mellan halvfem å halv sex kommer inte ihåg å ändå vart man inte så jävla full i fredag:)skönt som fan  var även ut på kingen i freags va trevligt å träffa en massa folks:D

när väl gick ifrån madde i fredags så ta mej fan slog ja inte av en nagel ja blödde som fan av de på min lill tå men nu är den bra detta är då likt mig:D.

nyss prata ja me min bror som ja är osams med men de gick bra han undrade bara vad ja gjorde hemma hos mamma haha. jadu va tror du äter mat :D hahaha.

hoppas att MAdde å titti hade kul på Kingen igår när ja var inte med ja sov så skönt i min säng hihihi.å att allt gick bra men tydligen var  alla idioter ute på en å samma plats som ja sa var de förbannat tur att ja inte var med igår.

ska snart äta lufisk mums:D 

ha en bra söndag :D

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0