vi drar till fjällen:D

nu börjar de bli bättre tack och lov=) 
jag ska till fjällen med gänget å de ska bli så jävla kul som fan=)
längtar..
igår var de segt att dricka drack 4 små öl 33 cl  en cider me madde på puben och en passoa men när vi kom till kingen och vi beställde så fick ja inte i mig min öl så ja tog tre klunkar av min så ja gav min öl till camilla å madde gav sin cider till henne. ¨

och du brorsan du kan dra nån stans åt helvete som du betedde dig igår. :@ madde har  inte gjort dig ett jävla skit så dra. och dessutom så har du näst intill aldrig nånsin gillat de ja gör ändå så och by the way man lever inte sitt jävla liv för att nån annan ska bli nöjd.
jag har mitt liv och ja är nöjd.

älskar dig gumman =)
ska ja välja så vet ja iallafall.

dessutom ska  familjen och vännerna hjälpa och inte skjälpa.

har åskat lite  idag  underbart nu sitter ja hemma hos madde å tar en grogg med henne=)

Grand prix i Cardiff=) 


kom igen nu nån jävel måste ta NIKKI PEDERSEN. helst leigh adams.fredrik Lindgren och Tomasz Gollob,.


aja sup lugnt de ska ja ha de


Kommentarer
Postat av: marlene

Jag tycker du ska tänka efter vad du har skrivit viveca, grymt dålig stil utav dig. Fick du inte nyss låna pengar utav honom nyss?

2008-07-03 @ 09:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0