svenska flicka sockerdricka my new name ya :)

de namnet  har polackerna gett mig ta mej fan vad ja avskyr just de ordet.  bara för att man dricker vodka å sockerdricka hehe. STANDARD ^JU :P =)
En underbar karnevalhelg sol i massor full som en svensk  och nackont å ont i ryggen men de e ju standard att vi åker Virvelvinden 40 gånger på raken typ.=)
och så fick man ju åka gratis hehe. Like AlWAYS=) NU har tivolilivet startat yeah.
Fast söndagen var man nykter å de var ju pinsamt att visa ju på tivoli området nykter hehe.
klart som fan ja.

madde drar till Alanya fanny på fredag då är man hemma och jobbar var till gävle igår och fick de men ´ja ska känna på de lite mer imorgon  hur de blir om ja ska ha de jobbet eller inte annars har ja ett annat  jobb på g i Västerås en telefon interjuv i morgon kl 09.00väntar den och  har beställt väckning av Erica=) 

fan har inte fått sova så mkt. alla bara ringer och väcker mig.

åsså igår när ja skulle åka hem från Gävle tror ni inte att mitt tåg är INSTÄLLT å ja trodde ja skulle skita på mig för de dröjde innan de sa att de gick en ersättningsbuss till Storvik och där väntade ett tåg på mig som skulle ta mig till Krylbo fan ja kom hem iallafall. =) ska aldrig mer åka nånstans utan MOBIL LADDARE.
Hoppas ja får jobbet faktiskt får stå ut 28 dagar=)  sen är de ett tre dagars pass i Västerås med 95:- i timmen hehe. var in på skattekontoret idag och frågade om ja skulle skatta för jobbet i Gävle men de skulle ja inte behöva göra förrän nästa år=) Men om ja även får jobbet i V-ås så måste ja in igen på kontoret och säga Att ja måste skatta *hehe* ser ut som att de blir några ljusa sommarmånader=)  och klarar ja av detta jobb i Gävle så är Alanya i September klappat å  klart som korvspad eller va säger du madde?=)
håller ni tummarna för mig?=)Har lite mer att skriva i mitt CV då. hehe



aja en underbar dag idag sommar å sol=)

ska snart ne me mamma på Coop å handla sen ner till krylbo hade vela följa med till Hallstavik men de går inte har fan inte vart på en enda  bortamatch ju....:P

aja ha de bäst nu i sommarvärmen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0