mår skit=(

ja de gör så inåt helvte känns som att  hela världen är upp och ner för min del inget är som  de ska vara=/ Hoppas att de vänder snart=)  vart full som fan på  midsommar men de ska man ju vara.  :P låg å sov hela lördagen hehe.  och madde e hemma nu och vi åkte ut hela gänget å tälta första gången för min del hehe=).
och jag badade i Lillsjön för första gången på två tre år minst men de kändes bara bra=) tog en simtur med totte hehe.

var upp på apoteket och pratade med de  om vad ja skulle göra med min mage trodde kol tabletter skulle hjälpa men de skulle förvärra allt så ja måste boka tid hos vårdcentralen skitkul å då skulle ja även få veta varför ja e trött hela jäkla tiden hrmf.


ska äta lite turkisk  frukost hehe=)
va å handlade på coop idag=)


hm masarna får väl storstryk ikväll i småland hehe. varken leigh eller  eller Emil e med  undrar hur mkt vi får stryk med haha. 
nästa vecka e de borta mot  VMS haha svinkul....har fan inte vart på en enda borta match i år skandal ju:P  "förlåt"
 


ha de bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0