Krångel helvete:@

ja de e de allt är krångel ja vet inte ens om ja får jobbet i Gävle för de gick tydligen inge bra för mig i torsdags. Jo jag sålde en enda försäkring. Bättre än inget å till råga på allt höll ja inte på å komma hem heller för tågt var inställt och  de skulle gå en erssättningsbuss sa konduktören men det gjorde det inte så jag och  en till som skulle till Horndal vart kvar i Gävle medans studentfestligheterna höll på  hemma och trot eller ej Min broder som aldrig har ställt upp på mig var på g att åka å hämta mig i GÄVLE=) men vi fick skjuts av en annan hem till krylbo men jag kom hem till Krylbo när klockan var  typ kvart i TOLV på natten istället för halv elva som ja skulle ha vart hemma men men.
och så vet ja inte om ja får komma tillbaka imorrn. ja har inte  fått tag på han fortfarande.
aja men de visar sig.


Nu har madde å fanny  åkt  hoppas ni har de bra men de vet  ja att ni har.=)
I fredags vart de fest hehe och mina FLIP FLOP GICK SÖNDER. hehe inge ovanligt köpte nya idag tog sista paret=) et par gröna resten var sklut koch jag GICK upp på stan men de var skönt som fan men inte med skavsår. så hela fredags kvällen fick ja gå barfota men ja hann hem innan de börja regna hehe. hörde tre knallar.

får se om de blir speedway imorrn eller jobb men nu ska ja äta.


de har vart  olídligt varmt här hemma.


ha de bäst nu allihopa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0