snart nyfin lägenhet=)

va hos tessus igår  å beställde saker till lägenheten garinder å sånt från jotex.=)  Det kommer att bli skitsnyggt när ja väl blir klar med den=)
kände för att ta tag i lägenheten hehe.
får ju liksom extra cash hehe=) OH JA alltid välkommet=)
fast de kommer ju i slutet av månaden hrmf.
ska ta kort på lägenheten när den e klar
ska äta strax=)

å sen ska ja hem å fixa iordning mig å hämta mitt dricka hos tessus  mamma de tog hand om de eftersom mamma inte gillar det. :P

aja tessus sov hos mig inatt. va kul vi snacka hela natten typ. =)

vill till power meet ikväll faan varför kan ingen ställa upp?


aja nu ska ja käka sen hem å sen till madde ikväll hon kommer ju hem idag=)

ha en fin helg de ska jag ha=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0