snart drar man då hehe =)

ja underbart att komma iväg till fjällen igen hehe ska bli så skönt att komma iväg från krylbo ett bra tag hahaha.
Pappa skulle sätta in pengar åt mig på fredag=) 
och så får ja utav mamma 300 kronor
200 ska  sölve ha alkohol för resten=) 
och så förde ja över fonden hehe. får ut en 100 ikväll=)
får ja pengar så ja kan köpa tills ikväll får inte bli för full om vi ska dricka ska ju  ut på speedwaybanan imorrn med marre och totte å tillbringa helgen där tills vi ska åka upp till gedde på söndag kväll=)

hållt på å packat å haft mig :P 
drygt hehe ingen alanya resa så man vet vad man ska ha med sig :P

HM paketet kom idag får med mig min sköna mys tröja
och sagan om isfolket böckerna del 4-5 kom i veckan de ska med för ja kommer att hinna läsa ut El Choko som  är förbannat bra.
men ja väntar ett paket från Jotex som blir efterlängtat=)
så  ja får fixa till min lägenhet=)

Nån som har en två sits soffa å sälja?=)
och en tv sladd:P

igår drack vi lite och kollade på Göta Kanal 2 igen den är underbar  med MIN replik SKIT PÅ DIG :P

Madde du fattar  hehhe.

bar ner två lådor i källan idag tungt å drygt sen ska  två film lådor ner också :P Lägenheten kommer att bli så fin så. =) När de väl blir klart hehe kommer nog att ta ett tag. aja nu ska ja strax käka:D

Ha en trevlig helg =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0