fy fan vilket oväder de va i måndags:P

jadu i måndags vard e e jävla oväder fy fan närförsta knallen bröt ut var ja påvägin på toa hemma hos madde och ja hoppade ta mej fan en halv meter upp i luften shit ja har aldrig reagerat så och blixten slog ner i jessicas och tessans mammas dator fy fanva läbbigt å de va oväder hela jävla dagen huja men de va skönt. hehe. ja å madde kollade på Sex and the city filmen och den va jätte bra ser fram emot tvåan om de dyker upp nån=)

Masarnaavesta fick stryk nigår men de var inge oväntat så går de när man inte har de bästa med faktiskt.

vart upp på stan idag med jessie=) hon bjussa på thai de va skit gott å mätt blev man med hehe. och ja får bra me cash i slutet av månaden men fan ja vill ha med lite till Nordli ju eller om de var geddde. eller hur de stavas. sen igår fick ja en ide att ja skule möblera om i lägenheten men de blev idag för ingen hade tid igår ochd e var drygt. mend e blir snyggt när de blir klart. ska ha en ny soffa en begangnad går bra har nog fixat en en två sits måste de bli om den ska in i sov alkoven. ett draperi å lite nya gardiner.  Och ett lågt bord behövs hehe.


har vart ute å gått med jessie å linnea runt krylbo nu ikväll och de var skitkul. =)

snart får madde komma hem tycker jag, ' de två senaste nätterna har ja ta mej fan drömt om Sagan om isfolket men de gör ja alltid när ja läser de böckerna men de är  ju så himla bra.=) ME LOVE THEM oh yeah Sol är min absoluta favorit häxa ju =) och så offrade  jag faktiskt 40:- till att köpa den berömda boken El Choko. =)



kanske  blir en Alanya vända rätt snart å i höst vet ja faktiskt vad jag vill göra så det så...=)  

och på tisdag kommer Emma upp från västervik för att kolla på speedway antar jag å då ska ja ut på banan för ja har inte träffaT henne  på typ tre till fyra år hehe.  nu e de dags=)


aja ha en bra dag nu imorrn de ska jag ha hehe=) ''

nu ska jag  vara social ha de bäst.



Kommentarer
Postat av: Marlene

Vart annat ord du skriver är en svordom. Det låter hemskt.

2008-08-09 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0