47-49=)

yes  finally gick de positivt bra för masarnaavesta igår hehe vi vann matchen mot Västervik och det var allt en spännande match kan jag lova=)
Fick  träffa Emma igår för första gången på tre eller fyra år de var jättekul.
Man måste ju  åka ner och se hela västervik nån helg och umgås med henne hehe.
soligt och fint väder var det med men som  sagt i den där blåshålan hehe.

snart åker man till Nordli då på måndag blir borta en vecka hehe underbart . älskar att vara där uppe  har vart där en gång och det var fantastiskt fint=) 

och i helgen blir de tältning på speedwaybanan med marre hehe.

har hållt på å plockat i lägenheten  idag hehe två banan lådor vart det som ja ska lyfta ner i källan :P  drygt som satan.
och jag  har äntligen fått mitt playboyhalsband av Tessus TACK. Har vart ute efter det ända sedan första gången jag såg det.
och ja gick igenom gamla brev som man skrev när man gick i skolan hehe guud va man höll på då och  jag är så underbart  glad att ja har fortfarande kontakt med vissa utav  de fortfarande  än i dag...

aja nu ska ja kila ha de bäst i WILL =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0