Tjolahopp=) tralallala

hehehe ni kan bara ana vad som har hänt hehe.
när jag sminkade mig idag så ringde min mobil då var de från mc donalds i Hedemora ska dit på en interjuv på måndag hehe YES.
men det betyder dock att ja ska skjuta upp en annan sak men de får bli på tisdag istället,.
fick allt två små öl av mamma för att fira ikväll men ja fick en norrlands till maten mums.har ju lovat att gå ner till galaxy och hålla erica sällskap när hon jobbar ikväll.=)


åh va ja vill vara på en kryssning just nu var ju sååå längesen å dessutom är de ju FAKTISKT min favorit båt. :P

alla hjärtans dag firade jag med lugn hemma kväll med choklad pudding liza marklunds bok *livstid* och tv sen var de ju så att ja tog mig tid och kraft till att bära
ner data skärmen å allt annat till min gamla dator i källan.
guud vad ja fick ont i ryggen....

tonigt tony rikardsson i lets dance å postkoden å puben en snabbis.
Fick tillbaka min kepa som erica har
lånat av mig hehe lite tjat hjälper alltid...oohja hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0