då var man klar då ja

ja de var man äntligen ååå de gick faktiskt väldigt bra hade fått vg i administration om jag hade klarat uppdragen bättre vilket jag inte gjorde ja svarade då på allt min lärare hade att fråga  men nu är jag klar och jag vet inte ett  skit av vad jag vill göra men jag har just nu många bollar i luften hehe=)

messade madde i morse å sa att ja vill till norge =) 
å sen har vi ju bartender skolan som lockar med=) jajamensan... fast ja vill nog jobba ett tag.

helgen vart seg vaknade utan baksmälla för en gångs skull haha den fick nån annan ta =) NOT ME.
drack lite i fredas men de var så segt men de va väl endast för att erica å isse festa annars skulle jag inte ha druckigt ett jota.
blev nåra bärs på lördan med men de va lika segt men de behövdes till melodifestivalen hehe.
nu har de dragit igång igen äntligen.
fast de blir nog svårt på lrödag när äckel carola ska vara med resten av artisterna kan ju lika gärna packa ihop å åka hem ungefär.

madde å micke  å therese å c/o lämnar mig i krylbo  själv i helgen dumma er vill ju också men  men  ja får försöka följa med nästa gång. får vara nykter i helgen som ja inte har vart på ett tag=)
fast kanske lite på lördag till  melodi festivalen men men vi får se.

va å hämta en sommarjobbs blankett på björkhagen idag haha.
va skönt  med en promenad:=)

ska hem till mamma å käka sen till madde å kollas på tv å vara lite social hehe.
nu vill jag ha pengar=)

så man kan göra nåt  oja=)

aja nu vet ni lite mer nu ska ja söka lite jobb

ha de bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0