Vivvi klarar skivan galant:)

jadu  efter en massa övertalning fick ja faktiskt min bingolott och en hummer=) Mamma tyckte ja var dyr i drift hehehe vet en som är värre hahaha,

okej ja ska aldrig mer dricka två koppar kaffe klockan åtta på kvällen fy fan ja får halsbränna åplus att ja inte kan sova. efter att man har legat å oroat sig för sina små å lyckats somna va fan tror ni jo några förbannade ungjävlar  går förbi mitt fönster å kastar smällare PÅ mitt flnnster eller rättare sagt på alla mina tre fönster hrmf. så att ena fönstret nästan går sönder fy fan idiot jävlar:P


var hos tessus  igår och de var kul  beställde lite från ellos och så. klådde henne i historia hehe.:)

satt å kolla på Nu blåser vi snuten filmen första den e så jävla rolig. :)

hehe erica måste ha garvat ihjäl sig åt mig när hon kom med nyckeln idag hehe. helt jäkla död haha.

hm min sommar garderob e klirrad min efterläng tade  hm katalog kom idag hehe  allt ja vill ha med till alanya finns där speciellt min älskade bikini:)

aja fick ner alla låtar jag skulle ha:)

just ja

GRATTIS ROBIN=) På din 17  års dag:D hoopas du får en bra dag=)


HAPPY NEW YEAR Till er Alla



Ciao Nu ska ja kila vidare:)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0