tvunget :P

ja nu har jag beställt en plattång på rea från ellos eftersom de ar  ett jävla tjat om att ja var tvungen att ha en med min nya frilla plus en topp och en bh som ja nog ha på mig på nyår. men ja kommer nog betala in 2000 på resan i januari:) förhoppningsvis kanske 2500 och så ska tessan köpa min tunika som ja beställde från halens till julafton. hon passade mkt bättre i den än vad jag  gjorde hrmf. och nu är två hundra betalt av den så kallade övertrasserande skulden:) ja väntar in  två  hundra på fonden som ska föras över så snabbt de kommer in på min bank.

sitter nu hemma hos tessan och lyssnar på 80 tals musik som är skitbra. :) de ska över till min mobil sen.
imorgon ska ja hem till madde:)


har mitt dricka fixat nu står  i mitt kylskåp.:)

nu är ja sur på tessan för att hon passade bättre i den än vad jag gjorde hrmf. *FUSK*

ska på möte där ja pluggade förut angående processorutbildningen de fick tag på mig idag jag kan ju iallafall gå dit så får ja höra vad säger:S  jag har hört att den ska var jobbig som fan.

Vad ska ni göra på Nyår?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0