Rekord:)

igår somnade jag halv tolv lr nåt sånt de är vettigaste tiden på cirka två veckor men de var svårare att gå upp idag så halv tolv å de var de TIDIGASTE ja har gått upp på  två veckor men de var allt bra skönt. hann diska å städa lägenheten å nu har man skänkt bort ett till lass med kläder till Myrorna:D
fan å mer lär de bli.

Nu har äntligen snön klommit visst ja gillar inte snö men de  är faktiskt bra skönt när den väl  har kommit de e kylan  ja inte gillar.

fixade en hundring så  vi kan gå ut ikväll hoppas att  de är 40 som vanligt:P
fast man vet ju aldrig de e ju trots allt lucce vakan hehe. ska checka igenom AT en gång till:)
Julkänslorna har kommit tillbaka till mig jag bara tackar och tar emot.
och två dagar irad nu så har  ja haft bra kontakt med min yngsta kusin skitkul:) tur att hon har helgon:d
de var därför ja skaffade den från början hehe.

vad ska man ha på sig ikväll?? nå förslag fan ja har ingen aning.
nu ska ja beställa en julklapp:)


å Madde du vet att ja brukar fixa de mesta å som du vet så fixa de sig igen:)

i am the one.

ha en bra fredagskväll  och


KEVIN SKA VINNA Idol:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0