lite jul uppdatering:)bättre sent än aldrig hehe

ja de blir de ju men de blir lätt så när man inte har en egen dator hemma som man kan sitta vid jämt å kolla runt på nätet hehe.
önskar man hade en men men.
Lite upddatering då.


dagen före julafton var  jag och jessica å julhandla de  var skoj men de vart s jäkla drygt de sista timmarna så ja var jätte grinig ville typ bara hem.
å på måndagen var ja madde å marre å julhanda lite de var skoj:)
efter att ja å jessie hade vart ivääg å  handla gick ja hem till madde å där spelade vi bingolotto och delade ut lite julklappar å de var jätte bra saker ja fick sånt som ja behövde:)jag fick en dödskalle pläd:) plus en badrumsmatta med en dödskalle på :D åå tre ljuslyktor:) med dödskallar på. två lila ljusstakar,;) en almenacka med kort på mig sen alla gånger vi var i alanya :D tack madde den blev ja jätteglad  över:D
hårspännen ,hårspray, örhängen ett svart linne vanligt ådå som ja behöver.  ett kg vingummin:D de behövdes å lotion som lukta jättegott:) tack så jätte mkt de var de bästa julklapparna man kan få:D

och när vi va inne på åhlens dagen före julafton så köpte jag faktiskt mitt älskade Åhlens lotion med glitter i för de var faktiskt så att emelie  fick mitt som ja hade tagit med till alanya senast:( har vart utan de sen sist.

och på julafton var vi hemma hos syster med nästan alla syskon utom två men men man kan ju inte alltid vara. allihopa.
fick inte så mkt där tre ljusstakar som ja trodde var shots glas de hade vart fränt:) och två hundra av pappa en choklad ask å mina äklskade  Mini baby  bel ostar som var slut när ja skulle ha de på coop:(.

igår var vi ut på kingen. var jätteskoj:) fast nästan för mkt folk,

aja nu ska ja kila iväg till madde men ha de bra nu då hörs vi



ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0