en fråga bara?

När fan ska ja få sova ut ordentligt?? de kan man ju undra somnade halv fem i morse och vaknade halv tolv och var klar vaken och så hade ja tänkt mig att ja skulle ringa till försäkringskassan å  kolla hur mkt pengar ja får men va fan tror ni händer om att kärringen säger att mitt papper inte har kommit in?
ja bara men de har de fan ja har lämnat in  å fått de stämplat  hon  sa  att ja lär åka upp å prata me de de gjorde ja å jag har rätt.
jag hade skickat in pappret men de var nå fel på scannern så men hon ja prata me hitta på mitt dokument de var på sidan två å ja har förhoppningsvis pengarna redan på måndag men senast tisdag=) Ja bara Pustade ut.

ja la mig i mammas säng för att ja skulle sova en stund men ne då.....
fan slå mig i bakhuvet nån så somnar ja:P detta är jävligt drygt de ska ni veta.

aja snart jul å de var skönt att vara  nykter igår:) min mage e redan lite bättre:)
den blir nog helt bra snart:D


aja hva a nice day i will:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0