barbie dockor och öl:D hahaha madde du fattar vad ja menar

igår blev de som sagt tydligen några bärs och kingen men när jag och madde kommit till stan och jag skulle ta ut pengar så står de  att ja ligger fyra hundra back kul ska höra med banken om de har gjort rätt men men, sen när vi väl kom in vart de en två öl för totte kom ut:)  alltid lika kul hehe.   och underhållning fick vi ta mig fan gratis haha, satt å kollade på barbie dockor som gjorde bort sig på dans golvet haha de kan man ju snacka om underhållning när man dricker bärs:) men de blev rätt nyktert så vi åkte hem när strax innan de stängde  å då hoppade  ja in i min varme dusch för ja frös som fan varmt inne i duschen men ja skulle inte tacka nej till en bastu:)

idag blev ja extra glad när satt i bilen påväg upp mot stan till mamma för att äta:) JAG HITTADE MIN MUSIK PÅ MIN MOBIL jag har saknat de som fan men nu sitter ja hemma hos erica och lyssnar på mina låtar:) katterna funderar väl var den musiken kommer ifrån hehe:D . Imorgon ska ja nog till tessan så  får  hon ladda ner mer musik till min mobil:)
och imorgon kväll blir jag nog bänkad för de e Sagan om de två Tornen på trean yes ikväll är de ettan men den är rätt värdelös:P 

får se hur de blir ikväll men nu ska ja kolla liter p+å ams och på ellos


ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0