är hela jävla världen upp å ner?

hmm allt verkade så normalt på julafton men men nu får man veta att de inte var det.

Robin och Alex mina två små grabbhalvor jag finns här lovar de:) Älskar er två så mkt. att allt ska hända precis innan du fyller år de fattar ja bara inte hoppas du fixar en sån sak:S  hoppas du är så lik din moster att du grejar de.
 
igår vart de lugnt sov de mesta hela dagen men ändå var man inte bakis bara trött  satt uppe å kollade  på Sagan om de två tornen igår finns de nå bättre??
Jag rös till när Aragorn anfaller en massa Uruk-hai =) och när Enterna (pratande träd om man säger så för de som inte vet vad de är för något) kommer in i bilden de e bra häftiga asså , åså har vi Gimli HIHI han skrattar man åt. Dvärgar är bra roliga de:) Slaget Vid Elms klyfta är ett av de bästa i filmerna.

skulle få låna en hundring av mamma så ja har nå att dricka på nyår:) snällt av henne hihi.

idag blir de rödspätta å mos sen ikväll ska ja pallra mig till tessan så hon får ladda min mobil med en massa musik. :)

imorrn måste ja pallra mig upp till kvart över tio JAG KAN BARA INTE MISSA SÄLLSKAPS RESAN 2
= SNOWROLLER(H) den går på ettan den måste ja bara se. bättre klassiker finns knappt förutom Jönssonligan filmerna hehe. 

nej nu får mamma komma hem så ja får pallra mig ner och uträtta mina ärenden :P


ciao! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0