9 december:D

jahja nu är ja hos mamma igen å lånar datorn plus att ja ska äta  ungstekt falukorv å mos:d de vart ,min beställning idag :D 

i helgen vart de utgång båda dagarna väldigt roligt men fredagen vart de mycket konstigt folk ute :P  konstigare än vanligt.
Åh julbordet var rätt okej men ja har  ätit bättre:)
alla syskon var där utom två hehe.
och ja har aldrig gjort mig iordning på så rekord tid som ja gjorde i fredags hehe. :D 
Beröm till mig själv.
min ena grabb halva kom från västerås de var ju jättelängesen ja såg han ju min absoluta favorit.

lördagen var rätt okej de med gick segt å dricka men de va skoj ute på krogen. :D

i söndags vart de slapp dag mamma var på kryssning. så ja kollade på wallander å på nu blåser vi snuten filmerna ett å tre de var skit bra ja somnade kl 05.30 hehe  oops snacka om att man har vänt toalt på dygnet.


nu är julklapparna nästan klara bara två kvar en till madde å en till marre:)


va upp å lämna aktivitetstöds pappret å tänkte söka jobb men ja kom inte in på min sida:( DUMT

och ja har rensat lite kläder hehe en halv låda e tom dags å ta garderoben.

fan ja somna efter att ja hade sett halva två å en halv men igår dumt. ja

å ikväll är Simpsons inställt pågrund av nån jävla äckel fotboll:P

undrar om man ska låna nå clintan filmer av mamma :D

nåt att gö iallafall

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0