1 vecka har gått sen ja skrev:(

ja de har ju de tyvärr. i söndags blev de som sagt var lutfisk men ja åt mig mätt på de kalla bordet så de vart inte så mkt lutfisk för min del men en öl slank ner hehe. har väl aldrig hänt förutom när man har vart i alanya:D '
sen vart de Wallander å sen sov man så gott så hehe.

På måndag träffade ja inte madde nå tråkigt men men ja får ju inte spela åt nån längre på bingon så:P 
ja tog köket å badrummet å remgjorde de till tusen hehe.

på tisdagen var de åter bingo för madde så då träffades vi inte heller. då tog ja tag i å förskte rensa min garderob slängde nåra saker å  sa till mamma att ja ville ha en ny byrå i julklapp. hehe. LITE BILLIGARE än en hästjävel på 45.000´:- hehehe. 

onsdan kom ja till madde iallafall:D efter att ja tvätta klart å ja just ja ja va hem till jezzie å tog hem min cykel som stått där sen i somras hehe å ja vägrar cykla på den tills den e fixad. 
sen vart de utgång som vanligt å de va en massa roligt folk ute å man fick höra att man är saknad på Avesta bingon :D

igår kom brorsan å fixa de han skulle  i  min lägenhet som tur va var man inte bakis vilket var otroligt skönt för han hade BORRMASKINEN med sig. Fast otroligt nog så  sov man alltför länge efter att han hade dragit de vart ju inte mkt i onsdags:P  
sen gick ja hem till madde å vi kolla på  Adam Sandler Filmen BIG DADDY alltid lika bra,  sen gick ja hem var meningen att ja skulle kolla på hells kitchen men ja norkade inte så ja somnade efter första reklamen.  

ikväll JULBORD MUMS laddar för fullt men de känns som att ja ska fuska å ta mig en macka hehe. sitte rå väntar på att mamma ska komma hem så ja får köpa  nå varmare benvärmare eller  leggings annars vet ja inte vad ja ska ha på mig:S så här svårt har ja aldrig haft de med kläder. hrmf aj nån gång lär de väl vara första gången å ja e överlycklig över att ha fått ett nytt batteri till min MP3:D skönt att höra min musik:D

ska hem till madde efetr julbordet å ja hoppas ja hinner se hela idol:D


hoppas BRORSAN bjuder på alkohol  hehe. (de lär väl aldrig hända) kul att han bjöd med mig på  julbordet:D
får vara glad för de,

aja nu fan tar ja en mack jävel



Caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0