trött:P ovanligt nee

ja somnade när ja kom hem från madde typ direkt efter sex and the city och  sen vaknade ja kl.03.00 var klar vakken vet inte varför så ja låg å läste boken som ja lånade utav Tessus Rannsakan den är skitbra när man väl kommer in i den sen kunde  ja fortfarnde inte sova så ja satte på Pirates of the carrabbean 2 orkade se nästan hela filmen halv sju i morse lyckades ja somna å vaknade ett vet inte varför åsså håller ja på å  åker på en rejäl förkylning hoppas bara att den  inte bryter ut i morrn när vi ska på kryssning Jag , Madde, Micke å Isse=)

vart ovanligt bra dag igår

tog hand om tvätten strök den till och med och hängde in den i garderoben å ja städa lägenheten för ja fick  en utskällbning av brorsan för att ja hade dammigt under sängen när han var hem till míg och satte upp min hylla=)

sen vart det Bingo=)fick spela åt maddes mamma å ja vann på sista spelet=)
Jag vann  200 men fick dela med henne hehe.

helgen vart de fest hela helgen bestämde oss i lördags att efter speedwayen att gå ut på krogen ja mena man Måste ju Fira Liegh Adams som så fint satte dit Nikki i Målilla i lördags:) å han vann ju=) SKIT BRA LEIGH=)

och jag fick inte Jobbet i Stockholm de ringde igår men men de var värt ett försök iallafall de kan ju bara bära eller brista.:P

aja nu ska ja duka ha de bäst

jag ska ha skitkul imorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0