tralllalaa

haha kom inte på vad ja skulle skriva för rubrik=)
har nyss vrt å hämtat ut mitt paket från JOtex en hylla och två badlakan men tamej fan så äger man inte en skruvmejsel ens så ja får vänta tills efter att ja har vart hos mamma å ätit hrmf.

två badlakan att ha med till Alanya yes de behövs ja har inga.

Bye the way så skrev ja i mina räkningar:) duktig som ja är men ja skulle ha betalat tre av de igår för skattepengarna men ja bestämde mej för att ha roligt i onsdags i stället hehehe=) men de blir iallafall betalda.:)


gick hem tidigt från madde igår för ja höll på å somna ja orka inte ens kolla klart på mitt favorit program sex and the city hehe så trött var ja men de var skönt att  få krypa ner i en nybäddad säng oh yes. :)

och så har ja pratat med mamma återigen om en födelsedags presentåt mej en ny Bokhylla från Jysk som är snyggare än den ja har nu:) den är med en skåp lucka å hållbarare:)
den kostar ju bara 800:)

vad som händer ikväll vet ja inte får se va vi bestämmer oss för:)




Min bokhylla:)


och erica kommer hem i eftermiddag:)

aja ha de bäst nu ska snoka vidare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0