längesen ja skrev!

Ja de var de verkligen. Jag har hunnit med massor vi har vart på Arn 'Riket vid världens ände' den tyckte ja var skitbra. sen vart de en sthlms vända ett tag i veckan å de var skitskönt att komma bort från krylbo ett tag. sen i onsdags vart de utgång som vanligt ochd e va skitkul i torsdags vart de lugnt och  i helgen vart de också utgång båda dagarna de var skitkul:)

fast madde mådde ju inte så bra men de gick iallafall. och jag vart inte så full igår som tur var för ja hade tvätt i tvättstugan att ta upp :P alltid lika roligt eller inte.

och ja är trött på att alla klagar på vem fan ja umgås med å jadda jadda ja bestämmer själv och ja mår bra när jag är här=) Kommer aldrig att sluta umgås med dig madde.

Nikki vann igår i Lettland tyvärr :P förbannade HÅRTORK:@

imorrn en sthlms vända igen=) underbart. nej nu ska ja vara social


och jag vill bara leva mitt liv som jag själv vill!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nä crump vann =)

2008-08-31 @ 19:59:43
URL: http://maddiz85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0