1-12 oktober:)

ja de blidde att fanny bokade en enkelbiljett till mig just då så jag kommer att komma iväg iallafall ett tag inte så länge som ja skulle vilja men de är bättre än att vara hemma:P
fan va skönt de ska bli=)

och nästa vecka ska jag hoppa på  den där dieten som mamma å sune håller på med så isse ska få en hel kasse med mat näst intill=) Av snälla mig.

och jag kom upp igår å jag drog till sthlm å de var skitkul att komma dit igen=) träffade Ida  hihi en kortis och så träffade ja Fannie=) en tjej som vi träffade i alanya för två år sen:)
de va inte igår sa vi hehe.

å ja fick sällskap av fanny  hem på tåget igår=)  satt å snackade alanya minnen hehe.
sen blev de kingen=)  de var kul tills Ni kom ja nämner inga namn men stans största idioter.

ja hoppas ja får jobbet men ändå inte iallafall verkar lite små krångligt isåfall behöver jag en ny garderob:)


happ hur fan ska man packa nu då aja

ha de bäst denna regniga torsdag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0