yes

japp jag har vunnit igen hehe. och faktiskt första gången i AVESTA hehehe skitkul vann 500 spänn men jag spelade åt rikard så de vart ju bara  250 men ja gjorde mig kvitt Micke så han fick sina 200 hundra alltså så så har jag två hundra mer att  röra mig på i ALANYA weho. i am the best hehe.
och de flesta var glada för att jag vann i Fagersta men jag var så otrligt nära en gång på 11000:- fan ja skulle ha 49 å i stället kommer 45  FAAAAAAAAAAAAAN och Rikard var också nära. skit skit skit. han vann en 100 själv fast madde vann på fifty fifty hehe. den enda som inte vann var micke men på sätt och vis vann han med eftersom han fick tillbaka pengarna av mej hehe. snäll som jag är dock.

ska bo hemma hos madde nu tills söndag eftersom de andra i fjällen å fiskar hehe. ja de e klart men att marre å totte kommer antagligen att vara här också men inte förrän till helgen.



aja nu vet ni lite mer hehe nu vill ja ner till värmen hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0