on our way to alanya=)

jaha då har vi vart upp på stan å bokat resan då allt e klappat å klart å ingen elelr inget kan hindra mig just nu=)  de e mindre än 35 dagar kvar nu å på söndag ska ja till Titti å hämta resväskan som hon har lånat.
å postgubben verkade ha glömt mig i morse=/  fick inte ens reklam=/ jag som väntar på en paket avi.
från hm DOCK DÅ=)

på torsdag  ska ja å madde upp på stan å  checka efter party skor å även till skokanonen å kolla hon har redan hittat 2 lr 3 par åt mig som  ja gillar fast  ja har nog bara råd med ett för ja måste ju ha ett par flippisar har ju alltid otur med mina att de går sönder å yadda yadda. sen ska ja ha en blå vit randig bikini med mig från HM så klart hoppas min storlek finns kvar.=) oja.

har snart tittat  klart på Harry Potter å Fenixorden å de e synd att de kanske e slutet på en bra era. ihoppas de kommer en till film på sista boken Dödsrelikerna. fast jag har läst alla fram tills de två sista de har ja missat=(.

shit snacka om att de verkligen är öl väder ute men i helgen blir de allt lugnt å ja e inte alls sugen faktiskt:)

å madde ställde en svår fråga. hon undrade om ja ska på nån grand prix speedway  i år? har fan inte alls tänkt på de. får se om ja får pengar från soc i juni lr nå så kanske skulle vara kul å åka till Prag men där är ju  brorsan antagligen med då får inte lillsyrran supa i fred å så vill man ju till Polen men  även Målilla å  eskilstuna lockar aja får se va de blir.n nu ska ja ut i solen med madde å Smulan=) sötnosen då=)

aja ha de bra i helgen see ya.=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är väl inte 3 GP i Sverige i år? de har de väl aldrig varit? är väl bata målilla å gbg?

2008-04-05 @ 00:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0