okej /17 dagar kvar=) alanya here we come

var på  en arbetsinterjuv i Borlänge igår gick väl rätt okej. hoppas ja får de men ändå inte för de e  rörlig lön och ja vill ha helst en garanti lön. men men vi får se hur d går. fan ja måste verkligen lära mig känna mina gränser. gick då fan åt skogen i fredags hehehe. ska skärpa mig Promise. ville ju verkligen vara med på lördan men men de gick inte.

tog min sista öl nu gotti gott=)
de e ju fan ölväder ute hehe. Bingo ikväll hoppas ja vinner skulle behövas.

fan min  handled gör ont. dumma. kan inte göra mkt men lite.
plus att de va min höger hehe.

håll tummarna på att syrran kan hämta oss på arlanda 23 maj. hoppas.:P

inte långt kvar nu räknar ner dagarna.

aja nu ska ja gå ut i solen. ha de bäst

förlåt för i helgen.
 gott med en kall  bärs i värmen =)



Kommentarer
Postat av: Marie

Vad va det för jobb?
Är oxå extremt ölsugen och spelsugen =) kanske tar mig en öl och lite gambling online - får se!

2008-04-22 @ 15:28:02
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0