nyvaken

jag sitter här som en död sill och känner nästan att jag bara måste ha KAFFE men jag orkar just nu inte pallra mej ner till verkstan hehe. latis. madde har gått till mamma sin å de håller på å  byter till fjärrvärme hos mis så ja kan inte gå hem idag hehe. städade hela trappen igår och det blev ett bra resultat tyckte jag och madde tog köket.  snart sista april hehe inge speciellt ska vi göra som att dra till Uppsala som man brukar göra hehe har vart där på skitlänge. och den här gången är de faktiskt speedway premiär dagen FÖRE valborg och inte efter hehe tur  att ja hade bärs i kylskåpet kvar förra året haha. vem e så dum att man sätter en speedway premiär dagen Efter Valborg tss.

tur att det blir hemma först hehee.
har inte ens koll på  vilka som kör i MasarnaAvesta jo två pers Leigh så klart å Ryssen Emil nåt.
bra check. hehe.

aja nu ska ja snoka vidare vill ner till en strand nu.

 gott va?=) svart kaffe ska de vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0