hehe nyttiga dagen=)

idag har man typ bara ätit skräpmat men man var ju sugen på typ allt eller inget...
först en 150 grammare med strips=) gott som satan.
sen  nu en massa estrella deligth chips paprika smak. En Red BULL utan alkohol hihi. Kex choklad små bitar=)
å bacon chips=) fan nu e ja mätt.

var på stan idag hittade ett vitt linne=) å så  köpte ja svarta flip flop=) är tvungen att ha ett vitt linne till ett plagg som ja fick igår för de andra vanliga vita linnet som ja brukar ha har ja nämligen fått en Strawberry Diaquri fläck på i somras i alanya på The Doors tror ja till och med att det´var hehe. så de har jag slängt eller rättare sagt jag har gett till MYRORNA. 

hm fler än ja som håller koll på  när jag får mina cash trallalalalaa. hehe.
4 timmar kvar nu japps.

snöar fortfarande fy fan

å du jag rekomenderar inte LOKA smultron/citron nej nej nej. ja tror ja håller mig till CItron å VILDÄPPLE=) aja nu ska ja vidare ha de bäst

vill ha sommar å  sol åh INGEN JÄVLA SNÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0