Grattis Tomasz Gollob/12 days left

yes de blidde Gollob som vann igår i Slovnenien det var bra hade de blivit NIKKI PEDERSEN så vet jag inte vart fan jag hade tagit  vägen det gick ju inte direkt så jättebra för Leigh Adams igår men men de e ju många matcher kvar och det har bara börjat=).
vem som helst får vinna i år men bara inte NIKKI Pedersen.

 Tomasz Gollob// Grattis

vart en lugn kväll igår gick och lade mig när ja kom hem från Hedemora.

Har beställt två  saker från CDON
Offrade mig lite tihi.
 som ska med till alanya beach läsning=)

och så beställde jag  hehe ja kunde inte hålla mig bara.

och så har man hört en del bidrag från EurovisionSong contest  bäst hittills är faktiskt. 

ITALIEN, AZSERBADJAN, NORGE. resten var bara skit.
och ja hoppas att Perelli  tar hem allt. =)


12 dagar kvar oja=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0