då var de dags igen då=)

blidde iallafall speedwayfest  i Hedemora första GP:n 2008 =) hoppas leigh vinner=)  shit. tar första groggen nu hehe. 
ska bli kul.
vart en lugn fredagkväll=)
var uppe tidigt idag,.

i veckan så har de vart jobbinterjuv. gick väl sådär.
grillpremiär=) riktigt gott å så kunde ja inte hålla mig ifrån mjukglassen igår=) 
 
Flickan under gatan  har släppts=) FINALLY och sen är de bara att vänta på att Harry Potter filmerna släpps=)


planer har smidits om vad vi ska göra under sommaren.=) 
eftersom vi är hemma.
och jag kollade nyss min mail att mitt klädpaket från HM kommer inte förrän slutet på maj SKIT =/ja som ville ha en ny bikini med mig ner.

och pengar får jag  på fredag jippie å ja får mer än vad jag har räknat med men de blir bara bra. krångel nissar de e alfakassan de.

 LEIGH =) oh å Elitserie premiär på  Tisdag så ja missar fagersta bingon.
aja snart drar vi

ha en bra lördag kväll de ska ja ha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0