bingo ikväll=)

japp de blidde så så jävla roligt ju ja måste vinna ihop lite cash tycker då jag=)  så  hon blir nöjd nångång=)
fick mina kläder idag men en sak var inte med jävla skit. min älskade rosa kjol men men den får bli med nästa gång antagligen. den kommer i slutet på maj å då e ja redan hemma.

lugn fredag faktiskt=)

hade tvättdag igår så de tog hela förbannande dagen huja hatar att tvätta är drygt som satan.

inte alls långt kvar nu till alanya längtar.

på torsdag en blå vit bikini ska handlas=) 
och jag har redan börjat småpacka lite=) fick hem min väska igår hihi. kunde inte hålla mig... ah just ja  idag har vi gått runt krylbo jätteskönt men sen blev de en snabb vända in å ut i duschen burr.

nej nu vill ja till värmen ooooh

å just ja nästa vecka kanske ja får en platta bärs=) YEEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0